Showing posts with label Tadika Vonad. Show all posts
Showing posts with label Tadika Vonad. Show all posts

Tuesday, May 31, 2011

Hadiah buat Cikgu2 Adam

3 comments
Salam.. Hari ni hari terakhir Adam kat Taska Nur kasih Mutiara, Putra perdana. Sedih jugak ibu nak tukarkan adam ke tempat baru tapi terpaksa. Ibu dah best dan puas hati dengan servis taska ni. Owner dia pun baik. Tadi dah salam2 ngan Kak Shida. Tak sangka pulak K Shida bg hadiah kat adam. Hari tu masa birthday dah bg hadiah baju. huhu.. Harap taska baru nanti (Taska Vonad) pun boleh jaga adam dengan baik. Risaunya ibu. Harap semua dapat doakan yang terbaik buat adam ye.

Ibu pun dah ready something kat cikgu2 adam. ada 5 orang je. Ibu order beg dgn Pn Lydiawati (deliagarden.blogspot.com).  Beg tu siap ada sulam nama RAFIQ lagi, sebab Cikgu2 adam panggil adam RAFIQ.. so, pg tadi dh bg la beg2 tu. harap semua cikgu suka. Itu jelah yg mampu adam bagi. Terima kasih sebab tolong jaga adam RAFIQ selama 6 bulan ni. TQVM :)

 

Sunday, April 10, 2011

cerita ceriti

0 comments
Sudah lama sangat ibu tinggalkan blog ni.. sejak adam lahir, hari2 ibu bertambah busy. tambah pulak sekarang ibu dah bekerja.. so, masa yang ada agak terbatas. Bukan takde crita yang ingin ditulis tapi mood xde. hari ni ibu try nak hidupkan semula mood menulis blog. hehe

Banyak perkara dah berubah.. Aisyah telah masuk 4 tahun, dah masuk tadika, Tadika pertama di presint 9, Putrajaya. Atas sebab2 tertentu.. aisyah asyik menangis ja, xmau pi sekolah. Ibu cari tadika baru. Sekarang dah tukar ke Tadika Vonad, Putrajaya. Alhamdulillah ada perubahan.. dia ceria je time balik sekolah. cerita macam2 sampai tengah malam pun duk pot pet pot pet... Adam pula dah 1 tahun. Ibu hantar ke Taska Nur Kasih, Putra Perdana.. Cikgu2 adam ok semua. Pandai jaga adam. time sakit, rajin bagi ubat. hehe.

Ibu n abah masing2 busy. sorang timur, sorang barat. malam baru jumpa. bila time abah busy dgn tender, mlm pun xjumpa..huhhu Sabar jelah..

oklah.. sikit2 dah lah.. nanti ibu posting lagi.. bubai.. :P
Showing posts with label Tadika Vonad. Show all posts
Showing posts with label Tadika Vonad. Show all posts

Tuesday, May 31, 2011

Hadiah buat Cikgu2 Adam

3 comments
Salam.. Hari ni hari terakhir Adam kat Taska Nur kasih Mutiara, Putra perdana. Sedih jugak ibu nak tukarkan adam ke tempat baru tapi terpaksa. Ibu dah best dan puas hati dengan servis taska ni. Owner dia pun baik. Tadi dah salam2 ngan Kak Shida. Tak sangka pulak K Shida bg hadiah kat adam. Hari tu masa birthday dah bg hadiah baju. huhu.. Harap taska baru nanti (Taska Vonad) pun boleh jaga adam dengan baik. Risaunya ibu. Harap semua dapat doakan yang terbaik buat adam ye.

Ibu pun dah ready something kat cikgu2 adam. ada 5 orang je. Ibu order beg dgn Pn Lydiawati (deliagarden.blogspot.com).  Beg tu siap ada sulam nama RAFIQ lagi, sebab Cikgu2 adam panggil adam RAFIQ.. so, pg tadi dh bg la beg2 tu. harap semua cikgu suka. Itu jelah yg mampu adam bagi. Terima kasih sebab tolong jaga adam RAFIQ selama 6 bulan ni. TQVM :)

 

Sunday, April 10, 2011

cerita ceriti

0 comments
Sudah lama sangat ibu tinggalkan blog ni.. sejak adam lahir, hari2 ibu bertambah busy. tambah pulak sekarang ibu dah bekerja.. so, masa yang ada agak terbatas. Bukan takde crita yang ingin ditulis tapi mood xde. hari ni ibu try nak hidupkan semula mood menulis blog. hehe

Banyak perkara dah berubah.. Aisyah telah masuk 4 tahun, dah masuk tadika, Tadika pertama di presint 9, Putrajaya. Atas sebab2 tertentu.. aisyah asyik menangis ja, xmau pi sekolah. Ibu cari tadika baru. Sekarang dah tukar ke Tadika Vonad, Putrajaya. Alhamdulillah ada perubahan.. dia ceria je time balik sekolah. cerita macam2 sampai tengah malam pun duk pot pet pot pet... Adam pula dah 1 tahun. Ibu hantar ke Taska Nur Kasih, Putra Perdana.. Cikgu2 adam ok semua. Pandai jaga adam. time sakit, rajin bagi ubat. hehe.

Ibu n abah masing2 busy. sorang timur, sorang barat. malam baru jumpa. bila time abah busy dgn tender, mlm pun xjumpa..huhhu Sabar jelah..

oklah.. sikit2 dah lah.. nanti ibu posting lagi.. bubai.. :P
 

Coretan Ibu Aisyah... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template