Wednesday, September 24, 2008

Salam Aidilfitri

0 comments
Hai kawan2.. lama ibu tak update blog aisyah kan.. huhu. ibu dah siap bunga pahar stokin tu, so rileks sikit sekarang ni. tinggal nak siapkan website bioshop2u pulak.

Aisyah just nak ucapkan 'Selamat Menyambut Hari Raya' yang akan tiba tak lama lagi buat kawan2 semua.. maaf zahir&batin.. Raya ni mcm raya2 lepas juga aisyah raya kat Kedah sebab tok&tokwan aisyah dua2 kat sana.:)


Thursday, September 4, 2008

ibuku busy..huhu

0 comments
Hai kawan2. lama aisyah tak update blog... ibu aisyah tengah busy betul sekarang ni.. aisyah xtau ibu buat ape.. ngadap je laptop tu.. katanya buat website org.. aisyah tak paham lah.. pastu busy ngan bunga stokin tu.. huhu cian aisyah kena main sorang.. kalau aisyah kacau bunga stokin tu, ibu marah...

Selamat berpuasa ye kawan2.. w/pun aisyah tak posa.. hehe.. ok.. jumpa lagi..

Wednesday, September 24, 2008

Salam Aidilfitri

Reactions: 
0 comments
Hai kawan2.. lama ibu tak update blog aisyah kan.. huhu. ibu dah siap bunga pahar stokin tu, so rileks sikit sekarang ni. tinggal nak siapkan website bioshop2u pulak.

Aisyah just nak ucapkan 'Selamat Menyambut Hari Raya' yang akan tiba tak lama lagi buat kawan2 semua.. maaf zahir&batin.. Raya ni mcm raya2 lepas juga aisyah raya kat Kedah sebab tok&tokwan aisyah dua2 kat sana.:)


Thursday, September 4, 2008

ibuku busy..huhu

Reactions: 
0 comments
Hai kawan2. lama aisyah tak update blog... ibu aisyah tengah busy betul sekarang ni.. aisyah xtau ibu buat ape.. ngadap je laptop tu.. katanya buat website org.. aisyah tak paham lah.. pastu busy ngan bunga stokin tu.. huhu cian aisyah kena main sorang.. kalau aisyah kacau bunga stokin tu, ibu marah...

Selamat berpuasa ye kawan2.. w/pun aisyah tak posa.. hehe.. ok.. jumpa lagi..
 

Coretan Ibu Aisyah... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template