Salam.. March telah tiba, meninggalkan Febuari yang sangat busy. Alhamdulillah semua urusan pindah rumah telah selesai. Ibu yang tengah sarat ni, terpaksa juga tolong abah settlekan apa yang patut. W/pun abah tak mintak tapi ibu kesian tengok abah buat sorang2. Kemas barang2, bersihkan rumah, pasang yang tu, tanggal yang ni.. emmm.. balik keja, mlm2 & cuti/weekend je abah ada masa. So, ibu yang sepanjang hari duk rumah ni, ambik juga kesempatan tolong sikit2 setakat yang mampu. Aisyah pun rajin tolong..
Terasa sangat kepenatan pindah rumah ni. Maklumlah 1st time. Tambahan pulak tengah sarat mengandung. hehe. 13 Febuari 2010 tarikh rasmi kami duduk rumah baru. Sempat jugak buat baca Yasin sikit. Time tu raya Cina, so ramai member abah blk kg. Buat kecik2 jelah. Ramai lagi yang belum pindah masuk sini, kami ni kira antara yg terawallah.. sunyi jugak. Siang bising ngan keja2 renovate rumah jiran2.. :)
Birthday Aisyah 11 Febuari.. sambut pun ala kadar je sebab hari tu barang2 nak naik lori. hehe. sian aisyah.. takper thn depan ibu, abah & adik celebrate kat KFC ye.. (InsyaAllah).. Dah 3 thn aisyah. perangai pun dah makin matang. kurang nangis. pandai cakap. apa yg ibu cakap aisyah dah faham. pandai main. pandai kemas barang. pandai mcm2lah.. thn depan ibu hantar sekolah ye.. :)
Masuk bulan 3, rilek sikit. Tunggu masa baby nak kuar je.. dah masuk 9 bulan. Harap2 semua berjalan lancar & selamat. Minggu ni baru nak cari keperluan ibu & baby yg mana patut. Aisyah pun makin excited tanya pasal adik. :P
Tuesday, March 2, 2010
Tuesday, February 2, 2010
Lampu & Kipas Siap!
Semalam Isnin, 2/2/2010, abah cuti sempena Hari Wilayah. So, kesempatan tu abah ambik untuk suruh org pasang lampu dan kipas kat rumah baru. Pukul 11 am abah dah keluar pegi Baiduri. Ibu ngan aisyah duk rumah dulu. Nanti petang sikit abah balik ambik. Ibu boleh masak2 dulu.. bagi aisyah makan kenyang2. Takut nanti lapar pulak si aisyah ni. Dah la sekarang ni kuat makan. hehe Makan nasik tu 2, 3 kali tambah la. w/pun bukan lauk favourite.
Tengahari abah balik. Mandi, makan, solat, rest2 jap.. pastu baru kami semua keluar. Abah kata masa balik tadi kontraktor tu belum siap lagi pasang semua. Sampai Baiduri, dah banyak kereta. Ibu tengok dah ada orang pindah masuk. Wah bestnya! Naik ke rumah, tengok ada 2 lampu belum dipasang. Lampu bilik adik ngan lampu koridor. Lampu koridor tu xde dlm list sebenarnya.. hehe ibu termiss.. nasib baik ada lampu lebih. Tambah jelah satu lagi. Yang lain lampu & kipas kat living room, dining, bedroom 1 & 2, toilet, dapur, yard semua dah siap terpasang.. Aisyah apa lagi melompat2lah mcm biasa.. excited. Semua suis dia nak tekan.. xpelah leh jadi QA. :)
Ini antara kipas & lampu yg terpilih.. yang bawah skali tu gambar kaki QA.. hehe
Tengahari abah balik. Mandi, makan, solat, rest2 jap.. pastu baru kami semua keluar. Abah kata masa balik tadi kontraktor tu belum siap lagi pasang semua. Sampai Baiduri, dah banyak kereta. Ibu tengok dah ada orang pindah masuk. Wah bestnya! Naik ke rumah, tengok ada 2 lampu belum dipasang. Lampu bilik adik ngan lampu koridor. Lampu koridor tu xde dlm list sebenarnya.. hehe ibu termiss.. nasib baik ada lampu lebih. Tambah jelah satu lagi. Yang lain lampu & kipas kat living room, dining, bedroom 1 & 2, toilet, dapur, yard semua dah siap terpasang.. Aisyah apa lagi melompat2lah mcm biasa.. excited. Semua suis dia nak tekan.. xpelah leh jadi QA. :)
Ini antara kipas & lampu yg terpilih.. yang bawah skali tu gambar kaki QA.. hehe
Labels:
baiduri courts
Wednesday, January 27, 2010
Rumah Baru Aisyah..
Masuk je tahun 2010 kami dapat berita gembira. Kunci rumah baru dah boleh ambik. Syoknya. Yelah ibu yg syok sgt.. tak sabar2 nak duk umah sendirikan.. :) Ambik je kunci, terus pegi belek2 rumah. Kosong. Emm byk yg perlu diplankan.. Budget pun kena buat ni.. Aisyah pun seronok ja masa pegi tengok rumah hari tu.. berlari2 dari satu bilik ke satu bilik.. sibuk je dok bagitau ibu.. "Ni bilik abah ngan ibu.. ni bilik aisyah.. ni bilik adik.. ni dapuq ibu..." hehe. Rumah baru kami Apartment Baiduri, Bandar Bukit Puchong. :)
Lepas tu mulalah buat budget n plan.. apa nak kena pasang kat rumah tu. Biasalah apartment, kena pasang grill dulu utk keselamatan. So, mula2 survey cari kontraktor yg boleh bagi harga plg cantiklah.. cari banyak tempat jugaklah.. last jumpa dlm forum. Kira oklah.. murah & ramai yg puji jugak. Company Melayu. Semalam dah pegi tgk. Diorg dah pasang grill. Dah settle satu.. :)
Masa survey grill dulu, survey skali dgn lampu&kipas n kitchen cabinet. Ibu berangan jugak nk wat kc tu.. cari yg murah2 je. Asalkan cantik & kemas. :) Tiap weekend mesti kuar survey2.. Sampai pening. huhu.. Aisyah pun la ni pantang nampak gambar kc.. "yg ni ibu punya"..hehe So, la dah ok sikit.. lampu&kipas dah beli.. kabinet dapur pun dah jumpa kontraktor yg ok. Dah ukur, design.. tinggal nak bayar deposit je. InsyaAllah Isnin depan boleh pasang lampu&kipas n kabinet dapur skali.. Lampu&kipas ibu serahkan kat abah ja.. ikut abah punya pilihan. :)
Oklah.. nanti ibu update lagi pasal rumah baru.. :)
Lepas tu mulalah buat budget n plan.. apa nak kena pasang kat rumah tu. Biasalah apartment, kena pasang grill dulu utk keselamatan. So, mula2 survey cari kontraktor yg boleh bagi harga plg cantiklah.. cari banyak tempat jugaklah.. last jumpa dlm forum. Kira oklah.. murah & ramai yg puji jugak. Company Melayu. Semalam dah pegi tgk. Diorg dah pasang grill. Dah settle satu.. :)
Masa survey grill dulu, survey skali dgn lampu&kipas n kitchen cabinet. Ibu berangan jugak nk wat kc tu.. cari yg murah2 je. Asalkan cantik & kemas. :) Tiap weekend mesti kuar survey2.. Sampai pening. huhu.. Aisyah pun la ni pantang nampak gambar kc.. "yg ni ibu punya"..hehe So, la dah ok sikit.. lampu&kipas dah beli.. kabinet dapur pun dah jumpa kontraktor yg ok. Dah ukur, design.. tinggal nak bayar deposit je. InsyaAllah Isnin depan boleh pasang lampu&kipas n kabinet dapur skali.. Lampu&kipas ibu serahkan kat abah ja.. ikut abah punya pilihan. :)
Oklah.. nanti ibu update lagi pasal rumah baru.. :)
Labels:
baiduri courts
Wednesday, November 11, 2009
Lamanya tinggalkan blog...
Salam..
Dah lama benar ibu tinggalkan blog ni.. bukan busy sgt pun, tapi xde masa nak update. asyik layan aisyah je.. huhu..
Aisyah sekarang dah 2 tahun 9 bulan.. hampir 3 tahun.. emm dah besar anak ibu.. dah pandai cakap. w/pun xberapa lancar, ibu faham.. org lain maybe susah sikit nak faham..hehe.. sebab aisyah ni sebut yg hujung2 je. Aisyah la nie dah xpakai pempers.. susu pun xminum botol. aisyah suka susu kotak dutch lady plk. makan pun byk. so, tembam la sikit..
Ibu & aisyah baru je blk dari kg, Kedah. Lama kami kat sana.. dari raya puasa hari tu.. abah tinggal kami kat sana sebab abah kena pegi keja kat Kelantan. Syok betui aisyah duk umah tok. boleh main luar rumah.. ada abg n kakak sepupu.. paling best, aisyah ikut tok pi mancing kat sungai belakang rumah.. memang best.. aisyah melompat2 bila tok dapat ikan.. )
Tak lama lagi aisyah nak dpt adik.. InsyaAllah hujung bulan 3 tahun depan. aisyah ni manja sangat dgn ibu. nak berenggang pun susah. ibu xdpt bayangkan mcm mana aisyah nanti bila ada adik.. harap2 semua berjalan ngan lancar & aisyah boleh jadi kakak yg baik..huhu
oklah.. stop dulu.. kalau ada crita best nanti ibu update lagi.. da da di di du du.. :P
Dah lama benar ibu tinggalkan blog ni.. bukan busy sgt pun, tapi xde masa nak update. asyik layan aisyah je.. huhu..
Aisyah sekarang dah 2 tahun 9 bulan.. hampir 3 tahun.. emm dah besar anak ibu.. dah pandai cakap. w/pun xberapa lancar, ibu faham.. org lain maybe susah sikit nak faham..hehe.. sebab aisyah ni sebut yg hujung2 je. Aisyah la nie dah xpakai pempers.. susu pun xminum botol. aisyah suka susu kotak dutch lady plk. makan pun byk. so, tembam la sikit..
Ibu & aisyah baru je blk dari kg, Kedah. Lama kami kat sana.. dari raya puasa hari tu.. abah tinggal kami kat sana sebab abah kena pegi keja kat Kelantan. Syok betui aisyah duk umah tok. boleh main luar rumah.. ada abg n kakak sepupu.. paling best, aisyah ikut tok pi mancing kat sungai belakang rumah.. memang best.. aisyah melompat2 bila tok dapat ikan.. )
Tak lama lagi aisyah nak dpt adik.. InsyaAllah hujung bulan 3 tahun depan. aisyah ni manja sangat dgn ibu. nak berenggang pun susah. ibu xdpt bayangkan mcm mana aisyah nanti bila ada adik.. harap2 semua berjalan ngan lancar & aisyah boleh jadi kakak yg baik..huhu
oklah.. stop dulu.. kalau ada crita best nanti ibu update lagi.. da da di di du du.. :P
Sunday, January 25, 2009
25/1/09 : Zoo Negara Lagi..
Hari ni aisyah pegi zoo negara lagi. aisyah suka sangat tengok gambar binatang kat rumah. so abah bawak aisyah pegi zoo sekali lagi.. wah teruja betul aisyah bila tengok binatang kat sana.. sampai muncung mulut.... hehe. jom tengok gambar.... :P








Labels:
zoo negara
Monday, January 5, 2009
al-Fatihah buat nek...
Aisyah baru sampai dari kampung ni.. sabtu lepas balik kampung sebab nak lawat nek sakit.. tak sempat sampai rumah nek dah meninggal... Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un..
Marilah hadiahkan al-Fatihah buat nek aisyah... Terima kasih.
**gambar nek ada dalam gambar raya yg aisyah post pada 21 okt lepas..
Marilah hadiahkan al-Fatihah buat nek aisyah... Terima kasih.
**gambar nek ada dalam gambar raya yg aisyah post pada 21 okt lepas..
Selamat Tahun baru....
Dah 6 hb Jan 2009.. aisyah baru nak wish 'Hapy New Year'.. asyik terlambat je yek... hari tu gambar raya pun lambat.. huhu xpalah.. janji aisyah ingat...:P Tiap kali masuk tahun baru orang semua buat azam kan?? aisyah tahun lepas azam nak boleh jalan cepat.. oklah aisyah boleh jalan masa umur 9 bulan.. tahun ni nak azam boleh cakap mcm orang besar2 lah... sekarang boleh cakap dah sikit2... ibu dah boleh faham.. cuma masih banyak lagi ayat2 jerman yang keluar.. emmm.. ramah dah semakin ramah... :P Harap2 tahun ni dapatlah aisyah cakap betul2.. baru boleh hello tok&wan kat kampung...
ok kawan2... Selamat Tahun Baru!
ok kawan2... Selamat Tahun Baru!
Labels:
Tahun Baru
Subscribe to:
Posts (Atom)
Tuesday, March 2, 2010
Febuari yang busy..
Salam.. March telah tiba, meninggalkan Febuari yang sangat busy. Alhamdulillah semua urusan pindah rumah telah selesai. Ibu yang tengah sarat ni, terpaksa juga tolong abah settlekan apa yang patut. W/pun abah tak mintak tapi ibu kesian tengok abah buat sorang2. Kemas barang2, bersihkan rumah, pasang yang tu, tanggal yang ni.. emmm.. balik keja, mlm2 & cuti/weekend je abah ada masa. So, ibu yang sepanjang hari duk rumah ni, ambik juga kesempatan tolong sikit2 setakat yang mampu. Aisyah pun rajin tolong..
Terasa sangat kepenatan pindah rumah ni. Maklumlah 1st time. Tambahan pulak tengah sarat mengandung. hehe. 13 Febuari 2010 tarikh rasmi kami duduk rumah baru. Sempat jugak buat baca Yasin sikit. Time tu raya Cina, so ramai member abah blk kg. Buat kecik2 jelah. Ramai lagi yang belum pindah masuk sini, kami ni kira antara yg terawallah.. sunyi jugak. Siang bising ngan keja2 renovate rumah jiran2.. :)
Birthday Aisyah 11 Febuari.. sambut pun ala kadar je sebab hari tu barang2 nak naik lori. hehe. sian aisyah.. takper thn depan ibu, abah & adik celebrate kat KFC ye.. (InsyaAllah).. Dah 3 thn aisyah. perangai pun dah makin matang. kurang nangis. pandai cakap. apa yg ibu cakap aisyah dah faham. pandai main. pandai kemas barang. pandai mcm2lah.. thn depan ibu hantar sekolah ye.. :)
Masuk bulan 3, rilek sikit. Tunggu masa baby nak kuar je.. dah masuk 9 bulan. Harap2 semua berjalan lancar & selamat. Minggu ni baru nak cari keperluan ibu & baby yg mana patut. Aisyah pun makin excited tanya pasal adik. :P
Terasa sangat kepenatan pindah rumah ni. Maklumlah 1st time. Tambahan pulak tengah sarat mengandung. hehe. 13 Febuari 2010 tarikh rasmi kami duduk rumah baru. Sempat jugak buat baca Yasin sikit. Time tu raya Cina, so ramai member abah blk kg. Buat kecik2 jelah. Ramai lagi yang belum pindah masuk sini, kami ni kira antara yg terawallah.. sunyi jugak. Siang bising ngan keja2 renovate rumah jiran2.. :)
Birthday Aisyah 11 Febuari.. sambut pun ala kadar je sebab hari tu barang2 nak naik lori. hehe. sian aisyah.. takper thn depan ibu, abah & adik celebrate kat KFC ye.. (InsyaAllah).. Dah 3 thn aisyah. perangai pun dah makin matang. kurang nangis. pandai cakap. apa yg ibu cakap aisyah dah faham. pandai main. pandai kemas barang. pandai mcm2lah.. thn depan ibu hantar sekolah ye.. :)
Masuk bulan 3, rilek sikit. Tunggu masa baby nak kuar je.. dah masuk 9 bulan. Harap2 semua berjalan lancar & selamat. Minggu ni baru nak cari keperluan ibu & baby yg mana patut. Aisyah pun makin excited tanya pasal adik. :P
Tuesday, February 2, 2010
Lampu & Kipas Siap!
Semalam Isnin, 2/2/2010, abah cuti sempena Hari Wilayah. So, kesempatan tu abah ambik untuk suruh org pasang lampu dan kipas kat rumah baru. Pukul 11 am abah dah keluar pegi Baiduri. Ibu ngan aisyah duk rumah dulu. Nanti petang sikit abah balik ambik. Ibu boleh masak2 dulu.. bagi aisyah makan kenyang2. Takut nanti lapar pulak si aisyah ni. Dah la sekarang ni kuat makan. hehe Makan nasik tu 2, 3 kali tambah la. w/pun bukan lauk favourite.
Tengahari abah balik. Mandi, makan, solat, rest2 jap.. pastu baru kami semua keluar. Abah kata masa balik tadi kontraktor tu belum siap lagi pasang semua. Sampai Baiduri, dah banyak kereta. Ibu tengok dah ada orang pindah masuk. Wah bestnya! Naik ke rumah, tengok ada 2 lampu belum dipasang. Lampu bilik adik ngan lampu koridor. Lampu koridor tu xde dlm list sebenarnya.. hehe ibu termiss.. nasib baik ada lampu lebih. Tambah jelah satu lagi. Yang lain lampu & kipas kat living room, dining, bedroom 1 & 2, toilet, dapur, yard semua dah siap terpasang.. Aisyah apa lagi melompat2lah mcm biasa.. excited. Semua suis dia nak tekan.. xpelah leh jadi QA. :)
Ini antara kipas & lampu yg terpilih.. yang bawah skali tu gambar kaki QA.. hehe
Tengahari abah balik. Mandi, makan, solat, rest2 jap.. pastu baru kami semua keluar. Abah kata masa balik tadi kontraktor tu belum siap lagi pasang semua. Sampai Baiduri, dah banyak kereta. Ibu tengok dah ada orang pindah masuk. Wah bestnya! Naik ke rumah, tengok ada 2 lampu belum dipasang. Lampu bilik adik ngan lampu koridor. Lampu koridor tu xde dlm list sebenarnya.. hehe ibu termiss.. nasib baik ada lampu lebih. Tambah jelah satu lagi. Yang lain lampu & kipas kat living room, dining, bedroom 1 & 2, toilet, dapur, yard semua dah siap terpasang.. Aisyah apa lagi melompat2lah mcm biasa.. excited. Semua suis dia nak tekan.. xpelah leh jadi QA. :)
Ini antara kipas & lampu yg terpilih.. yang bawah skali tu gambar kaki QA.. hehe
Wednesday, January 27, 2010
Rumah Baru Aisyah..
Masuk je tahun 2010 kami dapat berita gembira. Kunci rumah baru dah boleh ambik. Syoknya. Yelah ibu yg syok sgt.. tak sabar2 nak duk umah sendirikan.. :) Ambik je kunci, terus pegi belek2 rumah. Kosong. Emm byk yg perlu diplankan.. Budget pun kena buat ni.. Aisyah pun seronok ja masa pegi tengok rumah hari tu.. berlari2 dari satu bilik ke satu bilik.. sibuk je dok bagitau ibu.. "Ni bilik abah ngan ibu.. ni bilik aisyah.. ni bilik adik.. ni dapuq ibu..." hehe. Rumah baru kami Apartment Baiduri, Bandar Bukit Puchong. :)
Lepas tu mulalah buat budget n plan.. apa nak kena pasang kat rumah tu. Biasalah apartment, kena pasang grill dulu utk keselamatan. So, mula2 survey cari kontraktor yg boleh bagi harga plg cantiklah.. cari banyak tempat jugaklah.. last jumpa dlm forum. Kira oklah.. murah & ramai yg puji jugak. Company Melayu. Semalam dah pegi tgk. Diorg dah pasang grill. Dah settle satu.. :)
Masa survey grill dulu, survey skali dgn lampu&kipas n kitchen cabinet. Ibu berangan jugak nk wat kc tu.. cari yg murah2 je. Asalkan cantik & kemas. :) Tiap weekend mesti kuar survey2.. Sampai pening. huhu.. Aisyah pun la ni pantang nampak gambar kc.. "yg ni ibu punya"..hehe So, la dah ok sikit.. lampu&kipas dah beli.. kabinet dapur pun dah jumpa kontraktor yg ok. Dah ukur, design.. tinggal nak bayar deposit je. InsyaAllah Isnin depan boleh pasang lampu&kipas n kabinet dapur skali.. Lampu&kipas ibu serahkan kat abah ja.. ikut abah punya pilihan. :)
Oklah.. nanti ibu update lagi pasal rumah baru.. :)
Lepas tu mulalah buat budget n plan.. apa nak kena pasang kat rumah tu. Biasalah apartment, kena pasang grill dulu utk keselamatan. So, mula2 survey cari kontraktor yg boleh bagi harga plg cantiklah.. cari banyak tempat jugaklah.. last jumpa dlm forum. Kira oklah.. murah & ramai yg puji jugak. Company Melayu. Semalam dah pegi tgk. Diorg dah pasang grill. Dah settle satu.. :)
Masa survey grill dulu, survey skali dgn lampu&kipas n kitchen cabinet. Ibu berangan jugak nk wat kc tu.. cari yg murah2 je. Asalkan cantik & kemas. :) Tiap weekend mesti kuar survey2.. Sampai pening. huhu.. Aisyah pun la ni pantang nampak gambar kc.. "yg ni ibu punya"..hehe So, la dah ok sikit.. lampu&kipas dah beli.. kabinet dapur pun dah jumpa kontraktor yg ok. Dah ukur, design.. tinggal nak bayar deposit je. InsyaAllah Isnin depan boleh pasang lampu&kipas n kabinet dapur skali.. Lampu&kipas ibu serahkan kat abah ja.. ikut abah punya pilihan. :)
Oklah.. nanti ibu update lagi pasal rumah baru.. :)
Wednesday, November 11, 2009
Lamanya tinggalkan blog...
Salam..
Dah lama benar ibu tinggalkan blog ni.. bukan busy sgt pun, tapi xde masa nak update. asyik layan aisyah je.. huhu..
Aisyah sekarang dah 2 tahun 9 bulan.. hampir 3 tahun.. emm dah besar anak ibu.. dah pandai cakap. w/pun xberapa lancar, ibu faham.. org lain maybe susah sikit nak faham..hehe.. sebab aisyah ni sebut yg hujung2 je. Aisyah la nie dah xpakai pempers.. susu pun xminum botol. aisyah suka susu kotak dutch lady plk. makan pun byk. so, tembam la sikit..
Ibu & aisyah baru je blk dari kg, Kedah. Lama kami kat sana.. dari raya puasa hari tu.. abah tinggal kami kat sana sebab abah kena pegi keja kat Kelantan. Syok betui aisyah duk umah tok. boleh main luar rumah.. ada abg n kakak sepupu.. paling best, aisyah ikut tok pi mancing kat sungai belakang rumah.. memang best.. aisyah melompat2 bila tok dapat ikan.. )
Tak lama lagi aisyah nak dpt adik.. InsyaAllah hujung bulan 3 tahun depan. aisyah ni manja sangat dgn ibu. nak berenggang pun susah. ibu xdpt bayangkan mcm mana aisyah nanti bila ada adik.. harap2 semua berjalan ngan lancar & aisyah boleh jadi kakak yg baik..huhu
oklah.. stop dulu.. kalau ada crita best nanti ibu update lagi.. da da di di du du.. :P
Dah lama benar ibu tinggalkan blog ni.. bukan busy sgt pun, tapi xde masa nak update. asyik layan aisyah je.. huhu..
Aisyah sekarang dah 2 tahun 9 bulan.. hampir 3 tahun.. emm dah besar anak ibu.. dah pandai cakap. w/pun xberapa lancar, ibu faham.. org lain maybe susah sikit nak faham..hehe.. sebab aisyah ni sebut yg hujung2 je. Aisyah la nie dah xpakai pempers.. susu pun xminum botol. aisyah suka susu kotak dutch lady plk. makan pun byk. so, tembam la sikit..
Ibu & aisyah baru je blk dari kg, Kedah. Lama kami kat sana.. dari raya puasa hari tu.. abah tinggal kami kat sana sebab abah kena pegi keja kat Kelantan. Syok betui aisyah duk umah tok. boleh main luar rumah.. ada abg n kakak sepupu.. paling best, aisyah ikut tok pi mancing kat sungai belakang rumah.. memang best.. aisyah melompat2 bila tok dapat ikan.. )
Tak lama lagi aisyah nak dpt adik.. InsyaAllah hujung bulan 3 tahun depan. aisyah ni manja sangat dgn ibu. nak berenggang pun susah. ibu xdpt bayangkan mcm mana aisyah nanti bila ada adik.. harap2 semua berjalan ngan lancar & aisyah boleh jadi kakak yg baik..huhu
oklah.. stop dulu.. kalau ada crita best nanti ibu update lagi.. da da di di du du.. :P
Sunday, January 25, 2009
25/1/09 : Zoo Negara Lagi..
Monday, January 5, 2009
al-Fatihah buat nek...
Aisyah baru sampai dari kampung ni.. sabtu lepas balik kampung sebab nak lawat nek sakit.. tak sempat sampai rumah nek dah meninggal... Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un..
Marilah hadiahkan al-Fatihah buat nek aisyah... Terima kasih.
**gambar nek ada dalam gambar raya yg aisyah post pada 21 okt lepas..
Marilah hadiahkan al-Fatihah buat nek aisyah... Terima kasih.
**gambar nek ada dalam gambar raya yg aisyah post pada 21 okt lepas..
Selamat Tahun baru....
Dah 6 hb Jan 2009.. aisyah baru nak wish 'Hapy New Year'.. asyik terlambat je yek... hari tu gambar raya pun lambat.. huhu xpalah.. janji aisyah ingat...:P Tiap kali masuk tahun baru orang semua buat azam kan?? aisyah tahun lepas azam nak boleh jalan cepat.. oklah aisyah boleh jalan masa umur 9 bulan.. tahun ni nak azam boleh cakap mcm orang besar2 lah... sekarang boleh cakap dah sikit2... ibu dah boleh faham.. cuma masih banyak lagi ayat2 jerman yang keluar.. emmm.. ramah dah semakin ramah... :P Harap2 tahun ni dapatlah aisyah cakap betul2.. baru boleh hello tok&wan kat kampung...
ok kawan2... Selamat Tahun Baru!
ok kawan2... Selamat Tahun Baru!
Subscribe to:
Posts (Atom)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)





